Sivut

torstai 29. syyskuuta 2016

Hyvä hyvä hyvä

Olen selviytynyt töistäni ja ekstrahommista hyvin! Olen hyvä!
Olen saanut aikaiseksi siivota kotia ja pestä kaikki pyykit pois. Olen suunnitellut tulevaa ja laatinut muutaman varasuunnitelman. Olen ollut kokonaisvaltaisesti hyvin tyytyväinen elämääni ja saavutuksiini. En ole kadehtinut ketään, en verrannut itseäni keneenkään. En ole ollut masentunut.

Olen nauttinut musiikista, luonnosta, toisesta puoliskostani. Minulla on suunnitelmia ja toteuttamisen halua. Olen värjännyt hiukseni ja pitänyt itsestäni huolta. Olen jaksanut hyvin. Olen ollut itselleni armollinen!

Pieniä juttuja, mutta ai hitto kun oonkin hyvä. Hyvä minä! Olen paras olemaan minä. Eikä edes hävetä sanoa, että olen onnistunut.

Opettele olemaan itsellesi armollinen. Minä opettelen. Olen etsinyt kaikesta tekemisestäni jotain hyvää. Myöst töistäni. Ja, eikös tässä vain ollakkin aika hyviä, kun ei ole negatiivista palautetta tullut. Tässä ammatissa kehuja ei saa, mutta jos hommat ovat tehty huonosti tai jätetty tekemättä kokonaan, niin siitä kyllä palautetta satelee. Olen siis kertakaikkiaan onnistunut yrittämässäni. Vaikka en juuri tästä työstä pidäkään.

Ja vaikka on syksy, harmaata ja ikävää, niin minun sisälläni ei ole harmaata ja ikävää! Elämä on ihan jees.

Kuvahaun tulos haulle life is good

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei ihana ihminen! Muistathan käytöstavat, myös internetissä? <3